maanantai 28. toukokuuta 2012

Heila helluntaina...

Meidän perheen tytöistä yhdellä oli heila helluntaina, ja se ei ollut minä. Nollaseiska on ollut palavasti rakastunut yhteen poikaan jo kaksi vuotta, tämä poika tuntee suuren tunteen paloa tytärtäni kohtaan ja me äidit nauramme heidän suunnitelmille. Naimisiinmeno, lapsia, talo ja vaikka mitä. Pojasta tulee koti-isä peräti yhdeksälle lapselle kun tyttäreni rakentaa itselleen uraa.

Se että rakastavaiset eivät asu samalla paikkakunnalla enää ei menoa häiritse, pojan antama sormus kulkee usein tyttäreni mukana ja pojan nimi on usein mukana keskusteluissa.

Tänään nämä kaksi rakastavaista saivat tavata taas kolmisen tuntia ja voi niitä katkeria kyyneleitä kun eron hetki tuli.

Nollavitonen on kateellinen koska hän joka on 7v on vielä sinkkuna ja vanhapiikana. Lohdutin häntä ja sanoin että minä joka olen 20 vuotta häntä vanhempi olen kanss sinkku. Kuulemma se lohdutti. (ei mua vaan)

Saaks olla kateellinen sille että tyttäreni joka on 5 vuotias on löytänyt onnen ja perhoset masuun, sillä tavalla mitä nyt viisvuotias voi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti