lauantai 5. toukokuuta 2012

Tuliaisia vol 3

Tämä olisi viimeinen osa tuliaisista, sokeri kermanpohjalla vaikkapa (huom! uusi sananlasku). Nimittäin minun itselleni ostamat jutut, että olin kiltti itsellenikin! Tämä onkin harvinaista.

Ostin ihanat baggy farkut itselleni, pehmoiset, kivat, mukavat.
Ostin nollvitosen yllyttämänä maximekon itselleni. (vaikka olikin halpa niin minusta se näyttää äitiysmekolta).
Ostin kivan hihattoman tunikan pitsiselkämyksellä.

Ostin itselleni sandaalit, tuskailin kesäkenkieni suhteen kun en ole löytänyt vuosien saatossa kivoja kenkiä, ja varvastossut on aina ollut puhkikuluneet kuten myös vuonna nakki ostetut Marc Jacobsit (alesta tietenkin).

Mutta samalla kun tytöille hankittiin fantsut sandaalit kesäksi niin hommasin itsellenikin kivat sandaalit, nyt pitääpi lakata varpaankynnet ja ehkä jopa käydä pedikyyrissä...


Nämä löytyi Din Sko:sta

Mutta sitten se helmi, mä olen aika juurtunut marimekon perus laukkuihin ja omistan niitä eri väreissä ja koossa. Vaikka olen vuosien saatossa muitakin laukkuja kotiin kannellut palaan aina kiltisti marimekon pariin, tuskin tämä muuttuu. Jospa ehkä tän kesän voisin olla uskoton marimekolle. Olen töissä kävellyt kyseisen laukun ohi monenmonta kertaa kunnes loppujen lopuksi sen viimeisen kävin poimimassa pois. Kyseessä on Globe Hope merkkinen laukku joka on tehty uusiokäytetyistä materiaaleista joten on myös ekolooginen valinta, vaikka minut tuntevat tietävät että en ole hirveen hyvä tässä ekoloogisuus ajattelussa. Eniwei. Mulla on fantsun hieno kesälaukku!!



Tää oli musta hauska juttu, laukun materiaalin historia on kerrottu myös.
Omistan siis nykyään onnellisesti osan Ruotsin armeijan säkistä ja jonkun mamman pitsiverhoista(?). Mahtavaa!!!


Mutta nyt alkaa shoppailulakko. Kesä tulee ja seuraavaksi keskitymme rusketuksen hankkimiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti