torstai 24. toukokuuta 2012

Koti kuntoon vol 1

Mun sisustuskuume tyyntyi kokonaan, kuihtui kasaan olisi varmaan parempi sana. Ei kiinnosta ei pätkän vertaa ja muuttolaatikot kerää vielä pölyä olkkarissa. Minä en vaan jaksa paneutua siihen.

Noh äitini halusi Ikeaan ja suostuin kuskiksi. Kuinkas ollakaan minä sitten ostelin vaikka ei mun pitänyt ja sain keittiön kutakuinkin kuntoon. Nollaseiskan huone tehtiin isojen tyttöjen huoneeksi, harmi etten ehtinyt kuvaa napsia ennenkuin nollaseiska oli sen jo laittanut uuteen uskoon, hetken aikaa kun uskoin siihen että siellä on lattiakin.

Mutta pieni kurkistus kotiimme. Jospa tää herättäisi uinuvan sisustajan minussa...

Neiti nollaviis ja vaaleanpunainen huone

Tässä tehdään läksyjä pian...

Kirjahylly...

Täällä asun minä...

Keittiö ja keittiön uusi pöytä, maksoi 30€ ikeassa.

Keittiöstä vähän lisää... miten tänne saisi järkevästi koukkuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti