maanantai 28. toukokuuta 2012

Kotia vol.2

Tänään sain yllättävää patistusta kodin siivoomiseen ja fiksailuun. Nollavitonen oli ihan hiilenä kun tuli kotiin ja sanoi että äiti nyt siivotaan ja mehän siivottiin. Nollaseiska sai taas siivous vatsakipua (tämä toistuu aina kun pitäisi tehdä jotain epämieluisaa) joka kas kumma parani kun alettiin leipoa täytettä mun uuteen cookies purkkiin. Tänään leivottiin geisha keksejä ja perheemme lemppareita rocky road keksejä.

Ruokasali, perintönä saatu pöytä ja ikeasta hankittuja tuoleja. Vielä pitäisi hankkia lamppu ja laittaa kynttelikkö pöydän yläpuolelle. Mietin myös maton hankkimista pöydän alle.

Taustalla häämöttää mun ihku maitokannu

Eteinen, jestas meillä on vaatteita... Otin tytöiltä poistettu hyllykön eteiseen niin pysyy sormikkaat ja myssyt kätevästi järjestyksessä.

Meidän ihanat koristeet. Mun ja tyttärien ensimmäiset kengät. Sain äidiltäni monen monta vuotta sitten omani ja sitten päätin säästää tyttärienkin kengät.


Ja nyt olis se olkkari vielä, mietin että kun kerta me ollaan verorahoillamme sponssattu Kreikkaa, niin voisiko Kreikka vaikkapa kiitoksesi sponssata mua? Ei siksi ettenkö tue raha-ahdinkoon joutuneiden tukemista. Mutta mulla on tuo Kreikka luottamus vähän heikohkoa (siellä kun löytyy sukua niin tiedän kulttuurin ja ajatustavan.) Tosin toivoisin että Suomi satsaisi mielenterveyspalveluihin ja sosiaaliseen tukeen eka meillä. Hyvinkäällä tapahtunut ammuskelu kun vetää mut hiljaiseksi ja surulliseksi.

Noh. Keskiviikkona olisi luvassa jotain mukavaa, tai niin ainakin toivon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti